SZC logo

Kaposvári Szakképzési Centrum

OM kód: 203027/002 | 7400 Kaposvár, Cseri út 6.

Intézmény logo

KSZC Lamping József Technikum és Szakképző Iskola

HírekKözérdekű adatokCLASSROOMKRÉTA
Széchenyi 2020

Projektek

Erasmus+ 2023-1-HU01-KA121-VET-000133631

Október 3-án 15 Lampingos diákkal indultunk az Erasmus+ program keretében Görögországba Platomonasz városába. A tanulók két héten keresztül vesznek részt a programban. Ezen idő alatt görög munkahelyeken dolgoznak szakmai gyakorlat keretében. A szabadidőben kirándulás alkalmával ismerkednek meg a helyi kultúrával és gyakorolhatják az iskolában tanult idegen nyelveket.

Szerdán megkezdték a gyakorlatot a diákok. A kozmetikus lányok egy szépségszalonba látogattak el, ahol egy végtelenül kedves Dimitra nevű hölgy a tulajdonos. A faipari technikus fiúk egy fafaragó műhelyben voltak, ahol pár nap és elkészül az egyik meglepetés ajándék.

Szombaton a Meteorákhoz látogattunk el. Életre szóló élményt kaptunk ezen a meseszép helyen. Ma szabadnapunk van, amely strandolással, pihenéssel telik.

A tegnapi napon ismét gyakorlaton vették részt diákjaink. A kozmetikus technikus lányoknál a sminkelésé volt a főszerep! A faipari technikus fiúk a fafaragó műhelyben tevékenykedtek. Délután ellátogattunk az Olymposra, megcsodálhattuk Zeusz kádját! Élményekkel teli napunk volt ismét!

Kedden, a gyakorlati foglalkozások után ellátogattunk Panteleimonasba, az ófaluba. Szerdán egy egész napos kiránduláson vettünk részt Thesszalonikiben. Este pedig egy fantasztikus hangulatú görög estre voltunk hivatalosak.

Tegnap reggel 6 órakor indultunk Skiathos szigetre. 2 órás busz út után egy déli kikötőből indultunk a szintén két órás hajóútra, a hajón elsajátíthattuk a görög tánc alaplépéseit. Láthattunk delfineket, hatalmas élmény volt. Megérkeztünk a mesés szigetre, majd felsétáltunk ahhoz a kápolnához, ahol a Mamma Mia című film egyes jeleneteit forgatták. Megebédeltünk, majd ismét hajóra szálltunk, egy gyönyörű strandon kötöttünk ki, ahol fürödtünk egy jót. Hazafelé a hajón fergeteges party hangulat alakult ki, mindenki remekül érezte magát. Ismét szuper nap volt.

Partnereink

SZC logo

Kaposvári Szakképzési Centrum

KSZC Lamping József Technikum és Szakképző Iskola

7400 Kaposvár, Cseri út 6.